Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
    Arcade
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    Modern Warfare 2
    Battlefield 3 Info
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

26

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

LAN-2009-FOTO-60.JPG

1-54-dsc02473.jpg

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Events Algemeen
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
DFC-NightMare[NL]
::DFC:: Admin
::DFC:: Admin

netherlands.png

Status: Offline
Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Sat 11, Jun 2011 20:22 Post subject: No icon ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Hoi Jongens,

Ondanks wat druppels en de enorme hagelbuien op 11 Juni??? Is de dag weer zeer geslaagd te noemen!
Het was gezellig, lekker druk op de paintball met 27 man, en 38 op de BBQ.
Alles was weer netjes geregeld door de betreffende heren.

Dit keer was het een beetje een speciale dag, omdat ::DFC:: dit jaar ook 10 jaar bestaat!
Onder de leden is een kado verzameld voor onze opperprutser, een mooie 24" LED monitor!
Heren bedankt voor jullie bijdrage hierin!

Ook bedank ik nog even , BJ & Alpha voor het regelen van de BBQ, en natuurlijk de mensen die BJ hebben geholpen met opzetten etc...
Tevens wil ik ::DFC::Neo1970[NL] bedanken voor zijn bijdrage in het grafische gedeelte. We vonden de posters allemaal een succes!

De resterende fotos en de plaatjes die Neo heeft gemaakt komen asap in de Foto Gallerij en als link in dit 1e topic.
(Check dus regelmatig even terug)!

Mvgr

::DFC::NightMare[NL]

1920x1080:

1920x1080:

1920x1200:

HighRes:

YouTube Paintball:

Link

Last edited by DFC-NightMare[NL] on Sun 12, Jun 2011 16:42; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
DFC-Rafneck32[NL]

netherlands.png

Steam: Rafneck32
Origin ID: Raffneck32
PostPosted: Sat 11, Jun 2011 21:17 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Jaja, het was weer top hoor zowel het paintballen als de BBQ.
Er zijn een hoop "Hit en Shit's " gevallen tijdens het paintballen. Very Happy
Nadat de laatste afgerekend had brak de hel los.
Flinke onweersbui met een aardige hoeveelheid hagel kwam naar beneden.
In Nijkerk scheen de zon weer en hebben we lekker kunnen genieten van de BBQ die wederom goed verzorgd werd door BJ en Alpha!!
Iedereen bedankt voor de aanwezigheid en gezelligheid.
Tot de volgende paintbaldag.

Back to top
View user's profile Send private message
RayOmac[NL]

blank.png

Steam: Ray O'Mac
PostPosted: Sat 11, Jun 2011 22:39 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Me eerste DFC event heb erg genoten vond het super gezellig.
Ik voelde me erg welkom
Volgende Event ben ik er zeker weer bij.

Bedankt voor de leuke dag

gr,
Ray

Animals do not have gods, they are smarter than that.

- Ronnie Snow
Back to top
Sixtyn1ne[NL]

blank.png

PostPosted: Sat 11, Jun 2011 23:22 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Zien er prettig uit die foto's , volgend jaar ben ik er bij  Wink

ROTFLSHMSFOAIDMT = Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Falls Off And I Drop My Taco
Back to top
DFC-TheEd[NL]

netherlands.png

Steam: terminator82997
Origin ID: The_Ed_NL
PostPosted: Sat 11, Jun 2011 23:59 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Vind echt jammer dat ik er niet bij was, volgend jaar zeker weer bij the Party.
ik zie dat jullie goed vermaakt hebben bij Paintball en bbq.

Back to top
DFC-OJ[NL]
::DFC:: Member

netherlands.png

Steam: OJ[NL]
PostPosted: Sun 12, Jun 2011 08:29 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Vond het ook een leuke dag. Als extra aandenken helaas spit aan het paintballen over gehouden  Sad . Dat wordt dus weer een paar dagen afzien.
Back to top
LittleBoy[SVK]

slovakia.png

Steam: peter_budo
PostPosted: Sun 12, Jun 2011 08:36 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

I see that people had lot of fun  Smile  However this being only one day event it would have been to much to travel from London down there and then back. I'm most likely will see you on DFC lan party 2012
I hope Nohands enjoys his new cool toy  Wink

Back to top
DFC-Undertaker[NL]

netherlands.png

Steam: Undertaker[NL]
Origin ID: Undertak3r-NL
PostPosted: Sun 12, Jun 2011 09:50 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

was inderdaad weer een geslaagde dag.

iedereen bedankt voor hun bijdrage aan weer een geslaagde paintball en bbq dag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
AcidPhonk[NL]

netherlands.png

Steam: AcidPhonk
PostPosted: Sun 12, Jun 2011 10:24 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Als ik die foto zie waar jullie allemaal de duim in de lucht hebben, dan baal ik wel dat ik niet mee kon doen  rolleyes

Moet zeggen dat ik ook wel een leuke dag heb gehad. Van 12.30 tot 02.30  zuipen1  pffff

PS: Je kan die bril nu wel afzetten Nohands, heb je niet meer nodig met zo'n scherm  rofl

Grts Acid

Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 12, Jun 2011 10:26 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Zo, net uit bed en lekker wakker geworden na een zeer geslaagde fijne dag samen met de DFc leden paintball & BBQ!!

Gelukkig was er af en toe regen op de paintball tijden de pauzes tussen het paintballen door, dat was geluk hebben, de gevechten waren zoals altijd weer zeer heftig en intensief, vooral als ik naar voren stormde om een regen van pijnlijke verfballetjes op mijn navyseal lichaam op te vangen Very Happy

En hoe ze het voorelkaar hebben gekregen weet ik niet, maar ik werd weer precies op mijn voorhoofd geraakt op dezelfde plek als vorig jaar, en geloof me die klap kwam hard en pijnlijk aan hahahaha.

Daarna met zn allen richting de BJ DFC BBQ in optocht met de auto's, dit was ook een zware beproeving aangezien het eerst hard regende en daarna een flinke hagelbui uit de hemel kwam, maar uiteraard toch veilig aangekomen met zn allen en werden daar opgewacht door de dames van DFC-Zippo om ons naar de BBQ locatie te begeleiden.

Daar onder het genot van frisdrank en bier natuurlijk de nodige sterkte verhalen uitgewisseld en eens rustig kennis gemaakt met de nieuwe DFC leden die er dit jaar voor het eerst bij waren, en naar mijn mening hebben deze heren ook een onvergetelijke dag gehad en hebben gezien wat voor gezellige bende het is bij DFC!!!

Iedereen vond het trouwens zeer gaaf dat onze Belgische vrienden DFC-Sir-Mac en DFC-Knox helemaal uit Belgie kwamen voor dit DFC dagje, jullie zijn zeer sociale en vriendelijke kerels waar we met zijn allen hard om hebben gelachen en hopelijk in de toekomst nog veel meer!!! (en volgende keer Belgische fritesaus meenemen  Wink )

Tja, en zoals gewoonlijk was de BBQ voor zo een grote groep weer zeer goed geregeld door onze hoofd DFC BBQ man DFC-BJ en DFC-Alpha, ik heb in ieder geval heel veel en heerlijk gegeten en de rest van DFC ook dat weet ik zeker!!!

BJ van harte bedankt namens ons allemaal voor de goede zorg en het ter beschikking stellen van de locatie!!!

En als klap op de vuurpijl kreeg ik vanwege het 10 jaar bestaan van GameClan DutchFightClub van de DFC leden een heel mooi cadeau aangeboden, een 24 inch Samsung LED monitor full HD met alles erop en eraan, schitterend gewoon ik was ff met stomheid geslagen!! (dit is een mooie aanvulling volgende DFC leden voor mijn pas nieuwe pc genaamd THE BEAST  Very Happy )

Nou weer genoeg geluld, ik ga weer genieten van mijn nieuwe monitor en een lekker potje gamen met mijn DFC maatjes!!!!   headbang

Ik wil via deze weg iedereen bedanken voor dit mooie cadeau en deze gezellige dag, ik zal zeker weer mijn best doen om DFC weer wat jaren verder te krijgen, maar dit kan alleen dank zij jullie allemaal die eigenlijk de clan zo gezellig maken met zn allen elke dag en avond en maand en jaar op teamsepak en de DFC servers en het forum.

En niet te vergeten DFC-Ne01970[NL] voor the artwork, echt top!!!! (volgende keer komen kerel!!!)

DFC-Nightmare[NL] de foto's zijn echt supermooi en gaaf, vooral de actiefoto's van de jongens top!!!

Idol

Last edited by DFC-Nohands[NL] on Sun 12, Jun 2011 15:55; edited 3 times in total
Back to top
DFC-Soldaat[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 12, Jun 2011 11:15 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Nou Peter hij past nog maar net in je computerkast  Very Happy  Very Happy  

Ook ik heb een geweldige dag gehad.
Weinig blauwe plekken, maargoed ik was dan ook wel een kempertje!  alien

Mijn complimenten gaan naar iedereen van DFC die deze
dag zo leuk en gezellig maakten en met de nadruk op BJ en Alpha.
De bbq was zeer goed geregeld!

Volgend jaar weer!

Back to top
koba[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 12, Jun 2011 11:29 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Heb het echt super naar me zin gehad. Wil alle leden van DFC die erbij waren bedanken voor deze leuke dag. Speciaal dank ik natuurlijk de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt! Respect heren!

Grtjs,
Koba^

Its not about the Dog im the fight, but about the fight in the Dog!
Back to top
koba[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 12, Jun 2011 11:33 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

DFC-OJ[NL] wrote (View Post):
Vond het ook een leuke dag. Als extra aandenken helaas spit aan het paintballen over gehouden  Sad . Dat wordt dus weer een paar dagen afzien.

Sterkte kerel! We hadden het gisteren er al over, het is dus erger geworden?!  Mad Beterschap

Its not about the Dog im the fight, but about the fight in the Dog!
Back to top
DFC-MadMax[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 12, Jun 2011 11:35 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Het was inderdaad weer een gezellige DFC Paintball/BBQ dag! Heb een mooie bult overgehouden op me kont van Sarhin die van 3 meter kei hard op me kont schoot thx for that! :D
Haha bedankt voor alle organisatie mensen die deze dag hebben kunnen mogelijk maken

MadMax | Max

Back to top
Bobster[NL]

netherlands.png

Steam: bobbysnel
PostPosted: Sun 12, Jun 2011 12:12 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Zozo netjes Nohands!
Ding past nog maar net in je bureau haha...

Het was gezellig gasten dat is een ding wat zeker is!
Niet alleen de paintball maar de BBQ was ook zeer geslaagd.
Lekker eten! Topchef BJ.

Gastuh bedankt!

Bobster*.*
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
zippo1[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 12, Jun 2011 14:00 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

het was een super dag wij hebben het naar ons zin gehad.ik wil bij deze BJ & ALPFA bedanken voor de goede onvangst wij voelde ons gelijk welkom en daar gaat het om en het was een goede BQ bedankt jongens van DFC en wij zijn de volgde keer weer van de partij
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sir_mac[BE]

belgium.png

Steam: macphobic
PostPosted: Sun 12, Jun 2011 14:03 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

bedankt iedereen het was gewoon super en bedankt voor de warme welkom.
dit was zeker voor herhaaling vatbaar

DFC-Nohands[NL] wrote (View Post):

Iedereen vond het trouwens zeer gaaf dat onze Belgische vrienden DFC-Sir-Mac en DFC-Knox helemaal uit Belgie kwamen voor dit DFC dagje, jullie zijn zeer sociale en vriendelijke kerels waar we met zijn allen hard om hebben gelachen en hopelijk in de toekomst nog veel meer!!! (en volgende keer Belgische fritesaus meenemen  Wink )

thx nohands de frietsaus zal mee gaan op de lan
Back to top
DFC-TDMrider[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sun 12, Jun 2011 14:51 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Net als de voorgaande jaren was het gisteren idd weer een geslaagde dag. (helaas heb ik ook net als OJ nu spit  Sad )
Organisatie bedankt.

Xirion had nog een kratje bier beloofd voor ons na het verliezen van een weddenschap, maar die is hij helaas niet nagekomen. Dat houden we dan nog maar tegoed  Wink

Geniet.......want morgen is vandaag alweer gisteren

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
DFC-Scorpion[NL]

netherlands.png

Steam: romeo66305
Origin ID: Scorp1966
PostPosted: Sun 12, Jun 2011 19:41 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Zo telezen was het alweer een geslaagde dag, ooit zal ik erbij zijn, maar voorlopig alleen nog virtueel en via TS. Veel plezier met je scherm Peter. Smile

Back to top
killerbee[NL]

netherlands.png

Steam: SF_KILLERBEE01
Origin ID: KillerbeezzzzNL
PostPosted: Sun 12, Jun 2011 21:44 Post subject: No icon Re: ::DFC:: Paintball 2011 & BBQ AfterChat Reply with quote

Was weer een geslaagde dag flink beurs geschoten en lekker gegeten.
Ik kwam ook geen praat tekort in de auto met TDM naast je met wat spraakwater op.
Overigens zonder spraakwater praat hij ook genoeg lol,maar wel gezellig tot de volgendekeer.

mvg,
Killerbee

Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Events Algemeen Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum