Login or Register
|  Home  |  Downloads  |  Forums  |  Account  |
Huidige Tijd

Hoofd Menu
Home
    Home
Members
    Your Profile
    Your Account
Game Info
    BF4 Stats
    About COD4
    BF BC2 Statistics
    Blackops Stats Archive
    BlackOps Tournooi
    BlackOps Tournooi Vets
::DFC:: Info
    Forums
    Archive
    RSS Feeds
    YouTube channel
    Server Rules
    Clan Rules
    Photo Gallery
    Web Links
::DFC:: Prive

::DFC:: Member aantal

27

::DFC:: Team Speak 3

Random Fotos

DSC04960_resize.JPG

LAN-2009-FOTO-08.JPG

Deze CLAN cheat niet!

Friendly Sites
Supported by

i3D.nl

GameServers

[ Supporters ]

::DFC:: Dutch Fight Club :: View topic - Operation Flashpoint Dragon Rising.

::DFC:: Dutch Fight Club Forum IndexForum Index   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileEdit your profile   MembersMembers   Private MessagesLogin, Check Messages  
 ArcadeArcade   RanksRanks   StaffStaff   StatisticsStatistics   Board RulesBoard Rules   Forum FAQForum FAQ   Login / LogoutLog in 

Search for at
::DFC:: Dutch Fight Club Advanced Search

Operation Flashpoint Dragon Rising.
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view    ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index -> Andere Games
 View previous topic :: View next topic  
Author Message
Witteger[NL]

netherlands.png

Status: Offline
Steam: Witteger
Origin ID: Witteger
PostPosted: Thu 08, Oct 2009 10:51 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

ik heb hem zojuist orgineel gekocht.....echter wat ik wel vreemd vind is dat er geen serial code (keycode) aanwezig is in het doosje..zit nu op school dus heb het nog niet geprobeerd te installeren maar je zal hem wel niet nodig hebben.

Back to top
View user's profile Send private message
DFC-NightMare[NL]
::DFC:: Admin

netherlands.png

Steam: DFCNightMareNL
Origin ID: DFC-NightMare
PostPosted: Thu 08, Oct 2009 17:44 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Het ziet er mooi uit.
Ook wel moeilijk.

Jammer dat we geen server kunnen opzetten......
Het spel heeft geen dedicated server support Sad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
DFC-Undertaker[NL]

netherlands.png

Steam: Undertaker[NL]
Origin ID: Undertak3r-NL
PostPosted: Thu 08, Oct 2009 18:16 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Geen key dat is wel vreemd

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Berggeit[NL]

netherlands.png

PostPosted: Thu 08, Oct 2009 22:14 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

ondanks alle vette shit in OF:DR ben ik toch niet van plan om dit spel te halen...(en geloof me, er zit gigantisch veel 'vette' stuff in dit spel, echt het checken waard!)
Komt ook mede doordat we problemen hebben, om samen online cooperative te spelen (wat wel weer lukt, is bij andere onbekende hosts mee te spelen). Maar eigenlijk ook omdat ik gewoon, zit te wachten op Call of Duty: Modern Warfare 2...

Dragon Rising is een prachtig mooi spel. Zeker het aanraden waard om een keertje te spelen.

Geit.

ROTFLSHMSFOAIDMT = Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Falls Off And I Drop My Taco Sad

Last edited by Berggeit[NL] on Fri 09, Oct 2009 23:23; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
DFC-NightMare[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 09, Oct 2009 05:16 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Even een e-mail gestuurd naar CodeMaster waar de dedicated server support is........

Hier hun Reply:

Thank you for submitting your recent request to Codemasters Customer Services concerning Operation Flashpoint: Dragon Rising.

I'm afraid the use of dedicated servers is not supported at the current moment in time, however this does not rule out that it will be in the future.

Sorry for the inconvenience.

If you need further assistance, please reply to this email and INCLUDE THIS LINE IN YOUR REPLY:-

{|CALLID|}=02111852

Or include the entire text of this email.

Kind regards
Jorn
Codemasters Customer Services
Back to top
DFC-Psyclops[NL]

netherlands.png

Origin ID: Psyclops_NL
PostPosted: Fri 09, Oct 2009 07:22 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Blug, geen dedicated nog.

ik heb het gister gespeeld en het doet zeer realistisch aan maar toch niet vervelend.
Ik speel gewoon beginner maar de moeilijkheidsgraad ligt toch hoog.
Het is wat meer loopwerk als in CoD5 maar ik vind het wel wat, heb al in een jeep gereden hopen dat ik meer voertuigen tegenkom.

Grtz Sebas

Last edited by DFC-Psyclops[NL] on Fri 09, Oct 2009 10:04; edited 1 time in total
Back to top
Pinky[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 09, Oct 2009 10:53 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

mocht het niet lukken hanni dan kan ik je op afstand wel helpen!

Greetz By Pinky
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
DFC-TheEd[NL]

netherlands.png

Steam: terminator82997
Origin ID: The_Ed_NL
PostPosted: Fri 09, Oct 2009 19:40 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Prive gedeelte is beter plek daarvoor

Back to top
DFC-NightMare[NL]

netherlands.png

PostPosted: Fri 09, Oct 2009 21:50 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Extra Codes om single player missies te unlocken:

RaidT18Z
StrongM577
AmbushU454
CloseQ8M3
OFPWEB1
OFPWEB2

Alles is hoofdletter gevoelig.

Have fun
Back to top
Pinky[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 10, Oct 2009 07:15 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

DFC-NightMare[NL] wrote (View Post):
Extra Codes om single player missies te unlocken:

RaidT18Z
StrongM577
AmbushU454
CloseQ8M3
OFPWEB1
OFPWEB2

Alles is hoofdletter gevoelig.

Have fun

Cheater! clown

Greetz By Pinky
Back to top
DFC-NightMare[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 10, Oct 2009 12:25 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Hi ppl,

Hier nog een documentje met alle KEYS in het spel, kan erg handig zijn.
ff Uitprinten.....

NM
Back to top
Angerfist[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 10, Oct 2009 16:30 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Ik heb hem vandaag binnen! begon eerst een beetje singleplayer the spelen is erg mooi en leuk.
toen dacht ik, ik ga even multiplayer spelen, dus ik klik op create account toen alles ingevuld en toen op create geklikt,
dan gaat hij even laden en dan krijg ik een berichte you have lost your internet connection, maar dat is niet zo ik heb gewoon internet.
dus ik dacht misschien is het mijn firewall wel, die had ik dus ook uitgezet maar dat maakte niks uit, ik denk dat het een beetje te druk is geworden en de servers eruit liggen bij codemasters.

of hebben jullie helemaal geen problemen?  boos
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address
Berggeit[NL]

netherlands.png

PostPosted: Sat 10, Oct 2009 17:08 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

nee, dat probleem heb ik ook al een aantal keer op onze eigen TS servers gehoord Anger. zou denk ik gewoon aan codemasters liggen.

ROTFLSHMSFOAIDMT = Rolling On The Floor Laughing So Hard My Sombrero Falls Off And I Drop My Taco Sad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
DFC-Psyclops[NL]

netherlands.png

Origin ID: Psyclops_NL
PostPosted: Thu 15, Oct 2009 08:49 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Via dat Hamachi werkte perfect, en COOP is echt super Cool.

Grtz Sebas

Back to top
Pinky[NL]

netherlands.png

PostPosted: Thu 15, Oct 2009 10:01 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

hijs nog aatn downloaden bij mij:(

Greetz By Pinky
Back to top
DFC-Nohands[NL]

netherlands.png

PostPosted: Thu 05, Nov 2009 22:59 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Codemasters lanceert eerste dlc voor Operation Flashpoint: Dragon Rising

Codemasters heeft bekendgemaakt dat op 5 november de eerste dlc voor Operation Flashpoint: Dragon Rising beschikbaar komt. Het pakket heet Skirmish en verschijnt in eerste instantie voor de pc en de Xbox 360. De PS3-versie volgt later.

Skirmish bevat vier nieuwe maps voor de mulitplayer-modus van Operation Flashpoint: Dragon Rising en twee nieuwe Fire Team Engagement-missies, die zowel solo als in coöp-modus gespeeld kunnen worden. In de FTE-missie All Round Defence ligt de nadruk op de luchtmacht van het leger en kunnen helikopters bestuurd worden. In Uphill Struggle moet een vijandige bunker veroverd worden.

Skirmish wordt in eerste instantie voor de pc- en de Xbox 360-versies van Dragon Rising uitgebracht. De downloadable content zal pas later voor de PlayStation 3 verschijnen. Skirmish is gratis te downloaden voor pc-bezitters, terwijl er op Xbox Live 400 Microsoft Points voor betaald moet worden. De dlc wordt voorafgegaan door een pakket updates dat verschillende bugs moet verhelpen. Zowel de PC-versie als de console-uitvoering krijgt een update.

Back to top
DFC-OJ[NL]
::DFC:: Member
::DFC:: Member

netherlands.png

Steam: OJ[NL]
PostPosted: Fri 20, Nov 2009 20:09 Post subject: No icon Re: Operation Flashpoint Dragon Rising. Reply with quote

Codemasters heeft een multiplayer-demo uitgegeven voor Operation Flashpoint: Dragon Rising.

De demo bevat de complete eerste missie, welke ook in de single-player van de volledige game gespeeld kan worden. Ook kan men kiezen in welke moeilijkheidsgraad deze gespeelt wenst te worden, van gemakkelijk tot "hardcore", waar alle HUD-hulpjes onzichtbaar zijn voor die extra moeilijkheid.
Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view ::DFC:: Dutch Fight Club Forum Index ->  Andere Games Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum