Battlefield V
Select messages from # through # Forum FAQ
[/[Print]\]

::DFC:: Dutch Fight Club -> Battlefield - Series

#1: No icon Battlefield V Author: DFC-OJ[NL]Location: Dordrecht PostPosted: Thu 24, May 2018 20:48
    —
Gisteren is de officiƫle onthullingstrailer van Battlefield 5 gelanceerd. Hoewel deze zich afspeelt in WW2 met zelfs een level in Rotterdam word ik er nog niet erg warm van. Is allemaal niet erg historisch realistisch wat ik wel verwacht zou hebben. Hieronder een linkje naar de trailer, commentaren daarbij zijn ook niet erg positief.

Link

Recensie

#2: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Sun 03, Jun 2018 09:55
    —
ben ook nog niet overtuigd. Maar heb je de trailer gezien van de nieuwe POST SRIPTUM WW2 game, super realistisch check hier oa een complicatie filmpje, meer op youtube te vinden:

Link

#3: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-OJ[NL]Location: Dordrecht PostPosted: Thu 07, Jun 2018 19:48
    —
He Peter, die ga ik idd eens even in de gaten houden! Dat is wel wat ik zoek in een game

#4: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-PipodeClown[NL]Location: Heerlen PostPosted: Mon 11, Jun 2018 07:15
    —
Maar.. Maar.. Battle Royal  Wink

#5: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-OJ[NL]Location: Dordrecht PostPosted: Sun 01, Jul 2018 18:54
    —
Dit weekend wat uurtjes besteed aan de closed alpha van Battlefield V. Hoewel het nog een Alpha is valt het me niets tegen.

#6: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-Bobtopus[NL] PostPosted: Mon 02, Jul 2018 15:30
    —
Gaaf! Ben benieuwd!!

#7: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Mon 02, Jul 2018 18:58
    —
had ook graag willen testen, ben benieuwd!!

#8: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-OJ[NL]Location: Dordrecht PostPosted: Tue 03, Jul 2018 17:21
    —
Dan moet je wat vaker Battlefield 1 spelen, wordt je ook uitgenodigd....

#9: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-OJ[NL]Location: Dordrecht PostPosted: Sun 19, Aug 2018 18:53
    —
Afgelopen week weer 2 avonden de Alfa mogen spelen. Is nu overigens weer afgelopen.

Ook is er een nieuwe trailer uit. Daar word ik wat warmer van dan de vorige. Ik ga deze game zeker aanschaffen!

[youtube]https://youtu.be/-FEgeuGsmzQ[/youtube]

#10: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Sun 26, Aug 2018 19:14
    —
ziet er zeker goed uit, ga hem ook kopen

#11: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-OJ[NL]Location: Dordrecht PostPosted: Sat 08, Sep 2018 19:56
    —
De open Beta van Battlefield V is nu ook te downloaden

#12: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-Justsomebody[NL] PostPosted: Sat 08, Sep 2018 22:18
    —
Ja dat weten we ik zie veel mensen van DFC online en ingame maar niet op TS?? of via Origin chat melden of joinen op elkaar beetje jammer weer allemaal.
Zijn we een clan of worden we zo allemaal vage kennissen die soms ooit nog online komen om misschien eens een spel te spelen.

#13: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Sat 15, Sep 2018 06:30
    —
DFC-Justsomebody[NL] wrote (View Post):
Ja dat weten we ik zie veel mensen van DFC online en ingame maar niet op TS?? of via Origin chat melden of joinen op elkaar beetje jammer weer allemaal.
Zijn we een clan of worden we zo allemaal vage kennissen die soms ooit nog online komen om misschien eens een spel te spelen.

ach is toch al jaren zo ...klein vast groepje nog wat nog op TS komt

#14: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-Bobtopus[NL] PostPosted: Fri 23, Nov 2018 16:58
    —
En, speelt iemand BFV ?

#15: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-Justsomebody[NL] PostPosted: Fri 23, Nov 2018 19:37
    —
This soldier is present

zie forum post Black ops 4
DFC-Justsomebody[NL] wrote (View Post):
Nee ik heb me geld in gezet op BF V.

#16: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-OJ[NL]Location: Dordrecht PostPosted: Fri 23, Nov 2018 23:03
    —
Eerste dagen BF V zijn op zich goed bevallen. Zitten een paar erg mooie mappen bij zoals Arras en Twisted Steel. Dus als je nog een sinterklaas- of kerstkado zoekt!

#17: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Wed 03, Apr 2019 20:22
    —
Hoe staat het nu met BF5, ik heb mijn videokaart geupgrade nu nog wat werkgheugen omhoog dan hoop ik dat het niet meer stottert enigzins anders vind ik het niet leuk spelen meer.  Vind ook het map aanbod te weinig en het heeft me nog niet echt gegrepen zoals de vorige BFs...... Confused  Confused  Confused

#18: No icon Re: Battlefield V Author: DFC-Hanniball[NL]Location: Helmond PostPosted: Tue 04, Jun 2019 17:34
    —
Tot nu toe geen problemen en vind het een erg vette shooter waar ik iedere dag bijna wel te vinden ben, PC recent geupgrade naar een I7-8700K|16GB DDR4|GTX1080 O8G ASUS STRIX|512GB Nvme SSD, en een mooie CPU waterkoeling.
sinds kort ook een 144Hz monitor aangeschaft en haal grotendeels netjes en stabiel de 144fps, soms een uitschietertje naar 120fps.

vind de trailer van de nieuwe Modern Warfare er ook erg veel belovend uitzien, wordt gemaakt door dezelfde makers en ontwikkelaars als de originele Modern Warfare, in mijn optiek nog steeds de beste COD ooit gemaakt.

::DFC:: Dutch Fight Club -> Battlefield - Series

output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT + 1 Hour

Page 1 of 1