First Strike for PC!
Select messages from # through # Forum FAQ
[/[Print]\]
Goto page Previous  1, 2  :| |:
::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

#21: No icon Re: First Strike for PC! Author: killerbee[NL]Location: Goirle (Noord-Braband) PostPosted: Thu 24, Mar 2011 10:12
    —
probeer hem tebestellen maar krijg dit tezien:
Er is een fout opgetreden bij het initialiseren of bijwerken van je transactie. Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw of neem contact op met de ondersteuning van Steam.
Bij steam support kom ik geen steek verder. Sad

#22: No icon Re: First Strike for PC! Author: DFC-Soldaat[NL]Location: Near Rotterdam PostPosted: Thu 24, Mar 2011 10:31
    —
Dat is klote dan.  Confused

#23: No icon Re: First Strike for PC! Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Thu 24, Mar 2011 10:57
    —
Nou dan doe je toch iets goed verkeerd, ik ben altijd goed en snel geholpen met steam support met problemen.

e-mail sturen en je krijgt snel antwoord terug.

#24: No icon Re: First Strike for PC! Author: killerbee[NL]Location: Goirle (Noord-Braband) PostPosted: Thu 24, Mar 2011 11:21
    —
heb hem al ff ander account aangemaakt en een gift naar mijn account gestuurd  Smile opgelost.

#25: No icon Re: First Strike for PC! Author: zTony[NL]Location: Santpoort-Zuid PostPosted: Thu 24, Mar 2011 13:35
    —
DFC-zTony[NL] wrote (View Post):
Hmm, dat is gelijk wanneer ik mijn 3DS binnenkrijg (hoop te krijgen Wink ). Dat wordt weer lastig kiezen.

Net gebeld dat ik vandaag al de 3DS op kan halen. Dat wordt vanavond denk ik niet online, maar morgen natuurlijk wel.

#26: No icon Re: First Strike for PC! Author: DFC-Soldaat[NL]Location: Near Rotterdam PostPosted: Thu 24, Mar 2011 15:49
    —
Tevens zal dit weekend ook weer een double XP weekend zijn.

#27: No icon Re: First Strike for PC! Author: zTony[NL]Location: Santpoort-Zuid PostPosted: Fri 25, Mar 2011 09:10
    —
DFC-Soldaat[NL] wrote (View Post):
Tevens zal dit weekend ook weer een double XP weekend zijn.

Waarom altijd in weekenden dat ik maar weinig kan spelen? Verder ben ik lekker aan de slag met mijn 3DS, dus BO gaat op een lager pitje bij mij. Heb al wel de mappack gekocht, dus mogelijk vannacht wel even nieuwe mappen scannen

#28: No icon Re: First Strike for PC! Author: DFC-Undertaker[NL] PostPosted: Fri 25, Mar 2011 09:45
    —
de 3DS is op termijn slecht voor je ogen houd je daar rekening mee.zeker bij kids

#29: No icon Re: First Strike for PC! Author: zTony[NL]Location: Santpoort-Zuid PostPosted: Fri 25, Mar 2011 10:47
    —
DFC-Undertaker[NL] wrote (View Post):
de 3DS is op termijn slecht voor je ogen houd je daar rekening mee.zeker bij kids

Kids onder 6 idd niet te lang laten spelen, maar dat geldt ook voor gewoon gamen. Ik ben een kid van 46.

Ben overigens benieuwd hoe onderzoekers nu al weten dat het slecht is voor je ogen op langere termijn. Het is net als dat gezeur over dat je ogen laseren slecht is op langere termijn. No proof just guessing. Lijkt me meer een verhaal dat graag door o.m. de concurrentie en de anti-game lobby wordt verkondigd.
Nu loopt ook iedereen opeens weer te roepen dat gamen (kinderen) dom maakt. Was zelfs gisteren in het nieuws.

#30: No icon Re: First Strike for PC! Author: DFC-Nohands[NL]Location: Deurne PostPosted: Fri 25, Mar 2011 10:57
    —
Ik vind dat 3D gebeuren een beetje doorschieten, in games en spelcomputers en televisie's en bioscoopfilms.

Maar goed we gaan offtopic, first strike komt eraan en een patch dit weekend en dubbel XP....en ik ben er niet.... Sad  (tuin werken en videokaart is kapot)

#31: No icon Re: First Strike for PC! Author: Berggeit[NL]Location: Deventer PostPosted: Fri 25, Mar 2011 10:59
    —
Als het goed is gaat vanavond 7 uur de nieuwe mappack live voor nederland.

#32: No icon Re: First Strike for PC! Author: Rafneck32[NL]Location: Papendrecht PostPosted: Fri 25, Mar 2011 13:44
    —
Omg,als iedereen tegelijk gaat downloaden zal het vast wel lekker traag gaan..... Neutral

#33: No icon Re: First Strike for PC! Author: Illusion[NL]Location: Dordrecht PostPosted: Fri 25, Mar 2011 19:56
    —
DFC-Rafneck32[NL] wrote (View Post):
Omg,als iedereen tegelijk gaat downloaden zal het vast wel lekker traag gaan..... Neutral

yep, dat merken we al...downloaden is @#$@#$#@$#^#%$

::DFC:: Dutch Fight Club -> Call of Duty - Series

output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT + 1 Hour

Goto page Previous  1, 2  :| |:
Page 2 of 2